بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه
سرخط خبرها

پلیس نیویورک ده‌ها حامی فلسطین را در تظاهرات دستگیر کرد + عگس

  • کد خبر: ۲۱۶۴۳۱
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
پلیس نیویورک ده‌ها حامی فلسطین را در تظاهرات دستگیر کرد + عگس
پلیس شهر نیویورک آمریکا در پی تظاهرات مجدد معترضان حامی فلسطین در این شهر ده‌ها تن از آنها را دستگیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز شنبه تظاهرکنندگان به خیابان‌های نزدیک میدان اتحاد در جنوب محله منهتن شهر نیویورک و مرکز محله بروکلین آمدند تا در اعتراضات حمایت از فلسطین شرکت کنند.

تظاهرکنندگان حامی فلسطین در این تظاهرات همزمان با روز جهانی زن باعث فلج شدن ترافیک در خیابان‌های نیویورک شده و تداوم جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که هم اکنون در پنجمین ماه خود قرار دارد را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان در سه تظاهرات مجزا در شهر نیویورک با رصد از سوی تعداد زیادی نیروی پلیسی که توسط بالگرد‌ها و پهپاد‌هایی حمایت می‌شدند، مواجه شدند.

تظاهرات حامیان فلسطین در نیویورک با دستگیری ده‌ها معترض همراه شد

پلیس نیویورک ده‌ها حامی فلسطین را در تظاهرات دستگیر کرد

به دنبال شروع تظاهرات حامیان فلسطین در نزدیکی میدان اتحاد نیرو‌های پلیس ۳۰ تظاهرکننده را به خاطر بند آوردن ترافیک و خودداری از پیروی از دستورات آنها بعد از ورود به پارک زاکوتی در منطقه مالی نیویورک بازداشت کردند.

پارک زاکوتی همان جایی است که در سال ۲۰۱۱ محل استقرار تظاهرکنندگان جنبش ضد سرمایه‌داری اشغال وال‌استریت بود.

ویدیو‌هایی از درگیری افسران پلیس با برخی از تظاهرکنندگان و تلاش برای بازداشت آنها در شهر نیویورک منتشر شده است.

روز شنبه میدان «گرند آرمی» در محله بروکلین نیز شاهد یک تظاهرات جداگانه دیگر حامیان فلسطین بود. پلیس ۲۱ نفر از معترضان شرکت کننده در این تظاهرات را نیز بازداشت و به مقر پلیس شهر نیویورک منتقل کرد.

پلیس نیویورک ده‌ها حامی فلسطین را در تظاهرات دستگیر کرد

تظاهرات سوم نیز در خیابان‌های «پارک روو» و «پرل سنت» در جنوب منهتن برگزار شد که در جریان آن نیرو‌های پلیس ۱۲ تن از این معترضان حامی فلسطین را که به جنگ در غزه معترض بودند، دستگیر کردند.

پلیس شهر نیویورک ادعا کرد هیچ موردی از جراحت جدی در این اعتراضات اتفاق نیفتاده هر چند به گزارش پایگاه دیلی نیوز، طبق روایت یک شاهد عینی یکی از تظاهرکنندگان در پی برخورد پلیس با او بیهوش شده و روی زمین افتاد.

پلیس نیویورک ده‌ها حامی فلسطین را در تظاهرات دستگیر کرد

از زمان شروع حملات رژیم صهیونیستی به غزه در پی عملیات هفتم اکتبر «طوفان الاقصی» رزمندگان مقاومت فلسطین، شهر نیویورک تقریبا هر هفته شاهد برپایی تظاهرات در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->